VaDig

Alla inlägg under juli 2013

Av Kakan - 29 juli 2013 13:56

Det är jävligt svårt att bli det man vill! Speciellt om man har dåligt självförtroende. Jag har inte det men jag känner folk som har det och jag vet att det finns folk som har det! Om du har det: skit i vad andra tycker få din väg, om du vill bli det du vill måste du ge allt, ALLT!!! Du måste kämpa och kämpa! Folk kanske tycker du är dålig men skit i dom!! Du måste gå din egen väg! Det kommer bli jobbigt och svårt! Det är inte alla som klarar det, ca 9 av 10 klarar det! Annat skulle ju alla va känd. (Fast allas dröm är ju inte att va känd.) men jag vet att jag kommer bli det jag vill! För jag kommer kämpa och kämpa! Tills jag nåt toppen! Men en sak är säker! Mina vänner kommer alltid före! Jag skulle aldrig överge dom! ALDRIG!:* va de gött <3

Av Kakan - 24 juli 2013 17:15

Ropade in den här på tradera för typ 115kr. Är jätte nöjd<33 tyckte det var ett väldigt bra pris! Fast en av mina kompisar tyckte den va ful. Men jag brydde mig inte! Jag bryr mig inte om vad andra tycker!!! Pözz, pözz alla<3 VA DIG SJÄLV OCH SKIT I VA ANDRA TYCKER!

Av Kakan - 17 juli 2013 12:24

Hej :*
Jag tänkte berätta om vem/vilka som jag har fått inspiration från :) Först så var det nog min brorsas tjej. Hon har typ dreds (sånna man har i håret) också tycker jag hon har typ lite kawaii stil :) jag gillade hennes stil :) och sen min kawaii kompis gav min inspiration till kawaiin (först visste jag inte att min brorsas tjej hade kawaii stil, visste inte vad det var) men sen kom min andra kompis och gav mig inspiration till SWAG<3 och den som jag har fått mest inspiration är nog Miley Cyrus/Hannah Montana. Jag har alltid gillat Miley och hennes serie om Hannah Montana. Och jag skulle också vilja ha en hemlighet! Men jag kommer inte på nån bra :( lixom en hemlighet om mig själv!:) som ingen vet typ:) men jag kommer nog aldrig på nån :( skriv gärna tips i kommentaren :** Och försök hitta nån som ger dig inspiration <3
Bye bye ;)

Av Kakan - 15 juli 2013 18:08

Ropade i den här kepsen på tradera idag :) har tänkt att köpa en sån här men då skulle den ha kostat 180kr + frakt. Men jag ropade in den för 110kr + frakt riktigt nöjd faktiskt :) Om ni har hittat eran stil så kan ni söka på nåt som passar till er stil på tradera och kanske får det mycket billigare än vad det skulle ha kostat på riktigt!:) Kram<3

Av Kakan - 15 juli 2013 11:15

Jag vet hur det känns att vara den där i klassen som bara har normal stil och inte hittar sin egen grej. Det känns nästan som om man har gått vilse:(. Så jag försökte hitta en stil till mig! Först gillade jag och en kompis som är jätte snäll kawaii stilen och jag kollade på sånna kläder hela tiden och älskade den stilen men sen så började min andra kompis gilla swag stilen och jag märkte att jag också började gilla den så jag valde swag. Jag vet inte om min kawaii kompis tyckte det var bra eller dåligt. Men iallafall så började jag gilla swag. Men jag kollade med min swag kompis så det var okej så jag inte tog hennes grej. (viktigt att kolla så det är ok) och det var okej hon tyckte det var kul :) Så just nu är jag inne på swag stilen<3 och jag älskar den! Jag har en swag keps :)
Om ni undrar nåt om mån stil är det bara att ställa en fråga :) för det kan va svårt att hitta sin stil ;) puss :*

Av Kakan - 15 juli 2013 11:06

Tänkte rada upp lite olika stilar men jag hinner inte berätta hur alla är så ni får googla på dom sen :)

KAWAII, LOLITA, DECORA, RETRO, SWAG, HIPSTER, BOHEM, HIPPIE, ROCK, PUNK, GOTH, EMO, GYARU, HIME GYARU.

Lycka till hoppas du hittar din stil!<3

Av Kakan - 14 juli 2013 21:02

Hej, jag tänkte att jag skulle blogga om att man ska va säg själv och se ut som amn vill ha den stilen man vill för det är inte alla som vågar det eller nåt sånt :) Våga va dig!

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards