VaDig

Alla inlägg under september 2013

:P

Av Kakan - 30 september 2013 21:14

Det är jävligt svårt att veta! Jag känner så mycket för swag men jag vill ändå va speciell alltså alla är vi ju speciell, men det är nåt inom mig som typ säger: KAWAII, LOLITA! Jag venne vad jag vill. Mina kompisar säger: men blanda då men alltså college jacka och kjol är absolut inte jag! Intingen eller är jag! Tänker 24/7! Livetr svårt. Lixom jag vill va cool och swagig men jag vill ändå va den där som är lite speciell i sin stil. Jag har ju en kawaii kompis och några swag kompisar. Så det blir så jävla svårt för min ena swag kompis, vi har typ ett "swag" gäng och han blir säkert ledsen om jag byter. Enormt svårt! Hoppas jag bestämmer mig snart för detta är ju så jävla jobbigt:P Nu är jag iallafall utomlands och har köpt massa märkes grejer som är billiga här men dyra i Sverige ;) så det är ett tips, om ni ska åka utomlands :** pözzziz:***

Av Kakan - 6 september 2013 07:45

5 måsten:
1. Kompisar och familj (typ samma)
2. Mobil
3. Teater
4. Choklad,chips & kakor(typ samma)
5. Ha nåt att fippla med :)

:P

Av Kakan - 2 september 2013 13:33

Det är så tråkigt om man typ byter stil helt för många kläder är jätte dyra:( som jag har ju typ swag stil och jag vill ha ett par jeans, men typ alla sånna jeans är ganska dyra :( men kolla på tradera eller loppis eller nåt sånt om ni söker efter kläder till eran stil ;) Pözz<33

Senaste inläggen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards